S N Ö I G E N !

Helloo bloggen :)
Nu snöar de igen jao...lite mysigt ändå men det börjar ju bli för mke snö nu ju elr? ;O
Nu sitter jag och skriver bokrecension, eftersom jag ska till fjällen vecka 10 måste jag plugga massa nu innan :(
Idag är jag jätteförkyld också och har ont i halsen så jag ska nog inte ut i första taget!

Just de! Jag skulle ju lägga upp bilderna från baket igår men det gör jag senare, orkar inte nu ;)
Beställde nya vår/sommarkläder igår från H&M (Y) :) köpte inte så mycket själv, beställde mest till familjen men lägger upp bilder på de också senare! :D

SVERIGE VANN OSGULD IGÅR PÅ LÄNGDSKIDESTAFETTEN!! :D:D
JAG ÄR SÅÅ STOLT! (a) HIHI :D
Daniel Rickardsson, Johan Olsson, Anders Södergren & Markus Hellner är mina nya idoler! <3
Så nu har ju Sverige då 4 guld, 2 silver och 1 brons, awie! ♥
Puss på Sveriges OS-deltagare ;*

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback