P A P P I !

Pluggar, städar och chattar :D
Japp de gör jag just nu, pluggar spanska&engelska, städar lite på rummet och chattar med marion.
HIHI och så sitter jag och pappa och skickar massa blinksmilisar till varandra. HAHA han är liite rolig ibland ^^

Har också hunnit med att vara ute i snön med mina småsyskon (a) hihi busigt värre (y' <3
Måste börja på min sån där framtidsgrej till tjejkvällen på torsdag. Man ska typ göra ett collage med hur man vill att ens framtid ska se ut. Familj, jobb, barn, karriär med mera.
Visar kanske resultatet senare och bloggar lite om min framtid :)
Nej nu måste jag skriva o fixa bilder till de och fortsätta vara social och underhålla marion på msn ;) <3

LATER!

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer
Postat av: marion :D

HAHAHAH nathalie du säger inget om vad vi prata om ^^ hahahah (L)<3

2010-02-10 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback