K V Ä L L S B L O G G ♥

Godkväll bloggen! :)
Kvällsblogg för en gångs skull, jaja hinner aldrig annars så ni får vara glada att jag hann nu :D
Har övat inför matteprovet o engelska verbtestet imorgon, hur ska de gå??

Som sagt var jag med Sara förut, vi va en stund innan vi gick till Kajsa o hade tjejkväll.
Vi åt kvällsmat, godis o kladdkaka(som jag hade gjort :) sen så pratade, skrattade o flummade vi massa och så spelade vi Killspelet, sjukt kul! :D
Sara har iallfall en blogg som jag tycker ni ska kolla, http://sarahwickman.blogg.se/ (Y)
Älskar dig gumman, hoppas att vi hittar tillbaka till varandra nu, saknar dig o tiden vi alltid va tillsammans (L) <3

Nu får jag väl säga godnatt eftersom jag inte kommer blogga mer ikväll!
Imorgon ska jag på sommarjobbs intervju, NERVÖS? JA :D

Godnatt på er! ♥

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback