G R A T T I S M A R I O N ♥

GRATTIS MARION! ♥ 15 år idag gumman!
Marion, du är en av dom personerna jag verkligen kan vara mig själv med, som jag alltid har roligt tsm med och jag kan verkligen prata om ALLT med dig, du vet vad jag menar ;) <3
Du är en av mina bästa vänner och jag älskar dig för den du är, lova mig att aldrig försvinna? ♥
Du är precis som en vän ska vara, jag älskar dig Marion! ♥
Jag tycker att ALLA ska säga grattis till henne för det är hon värd! :D

Dagen har varit som alltid på tisdagar, ganska chill ändå även fast vi gick länge :)
Nu ska jag plugga engelska till provet på fredag!

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: marionnn

Tacktacktacktacktack!!!!

DSM du vet vad jag menar;)

love(L)<3

2010-02-16 @ 18:59:11
Postat av: magdalena

grattttiiis!:D<33

2010-02-16 @ 19:22:32
URL: http://vad ska bloggen heta?! :D<33
Postat av: natta :D

älskar dig marion! :D

2010-02-17 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback