Festkväll hos Magdalena! <3

Nu kommer bilderna från den underbara kvällen igår! :)

TACOS :D

Min mat :)

Min dricka :D HIHI o nej marion de va INTE päronsoda ;);) <3

MARION! (LL)

Rebecka va söt som alltid
 o ställde upp på bild! :D

Efter maten fick vi muffins som Magda hade gjort! O jag lovar, dom va sååå goda! ;) <3

MUFFINS!

Sen fick vi massa godis också :D

GODIS...

...och glass!!

Min glass ;P

HAHA, jag&olivia kom fram till att
detta strösslet smakade roompah! :D <3

Sjukt kul kväll tjejer, älskar er mest!! <3

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: magdalena

sååååå kul var det! :DDDDDdd love u! <3

2010-02-14 @ 14:32:55
URL: http://vad ska bloggen heta?! :D<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback