F A S H I O N O F T H E W E E K

Och den nya kategorin heter...
FASHIONOFTHEWEEK! :)

Där kommer jag att lägga ut bilder på snygga kläder, nyheter om de senaste inom kläder/mode, veckans vill ha och allt annat som har med mode och kläder att göra. Det blev liksom som en kombination av allt jag ville skriva om :)
Eftersom kategorin heter fashionoftheweek kommer jag att blogga om detta en gång i veckan, logiskt ;)

Till skillnad från kategorin Fashion/Outfits där jag lägger ut bilder på snygga kläder lite då och då så kommer detta vara lite mer ordnat elr vad man nu säger. Där slänger jag mest upp lite bilder då o då ;)
Bara att enjoya babes!

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback