Heeej bloggen! :)
Kvällsblogg nudå, yeahright!
Jag har verkligen ingena ning om vad jag vill eller ska blogga om så nu får ni hjälpa mig.
Hur kul är det att blogga om mina skoldagar, läxor o saker? :)
Har tänkt typ ngt med musik men de ska ju Rebecka skaffa o då vill ju inte jag oxå ta de, funderar på typ en bakblogg eller ngt? :) Rebecka tyckte de men jag vet inte, jag älskar ju typ att baka o så och så tänkte jag att jag kunde baka o lägga ut bilder, recept med mera. Jag tänker fortsätta att blogga om mig själv o så men att ha ngt annat oxå men aah ni får kommentera de ni tycker! KOMMENTERA MASSA FÖR JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG! :D

Puss&Godnatt babes!

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

bakblogg!

har inte sett så många som har det så det blir säkert bra =)

Kram

2010-02-08 @ 20:25:38
Postat av: sofie

Jag vet inte :)

bakblogg låter väl bra annars kan du ju ta musikblogg även om "Rebecka" tydligen skulle ha det!

Kramkram

2010-02-08 @ 20:26:43
Postat av: mmariorn

bakblogg e la bra? man kan skriva om.... kändisar? mode? filmer? :D (L)<3

2010-02-09 @ 16:13:14
Postat av: nathalie <3

mmh :D

men lägger ju typ ut bilder på kläder o sånt, filmer har jag väl tipsat om ngn gång, men aa då vet jag! :)

<33

2010-02-09 @ 16:21:37
Postat av: amanda

det låter jätte bra med bak blogg men du kan ju ha känids blogg oxå :D

2010-02-09 @ 17:22:47
Postat av: bec

musik te mej;P gumman ta en bakblogg (perverst? ;P) eller typ ronaldo<'333

2010-02-10 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback