B A K A B A K A !

Hej igen :)
Fortfarande lika mycket snöstorm ute, blåser o snöar hur mke som helst!
Jag o Jonte&Evelina har bakat chokladbollar för en stund sen HIHI :D
Dom blev iallfall supergoda fast de blev ju inte liite kladdigt när vi bakade menmen :D

Nu sitter jag vid datorn o chattar med marion och kollar klädsidor&bloggar.
Vill beställa nya kläder så måste ju kolla lite vad som finns! :)
Här är några saker jag vill ha :)
 Vitglittrig topp, 279 :-
Supersnygg att ha till sommaren på en fest eller när man vill vara extra fin kanske :)
Jag tycker den här är jättefin ocbh silver och vit passar verkligen bra tsm!

Lackleggings med dragkedja, 249 :-
Jag tycker verkligen att dom här är grymt coola, men alla har ju typ sånna här!?
Inte kul att ha samma som alla men dom här är lite udda iallafall :)
Snyggt skärp som man kan ha till typ en stor tröja och ett par lacktights eller jeanstights :D


Lite saker som jag har hittat, lägger ut mer bilder senare eller imorgon! :)

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback