Ä N T L I G E N F R E D A G ! ! !

Tjaa bloggen! :) FREEEDAGSMYYS NUDÅ! :D
Sjukt rolig tjejkväll hos Kajsa igår, tack för kvällen tjejer! <3

Imorgon ska Magda ha sin födelsdags/allahjärtansdagsfest! ska ta massa bilder o lägga upp, dt lovar jag! :D
Temat är kärlek och alla ska ha ngt rött eller rosa på sig, måste prova igenom min röd/rosa del av garderoben och hitta ngt bra att ha på mig :)
HAHA, jag och marion är iallfall bäst! Vi skulle gå neröver efter skolan för att köpa present till Magda men båda två glömde pengar imorse så ingenting med det nu alltså. Får köpa imorgon istället ^^^

Senare har vi träning också vilket är en anledning till att vara extra glad :D
Nu ska jag göra en smoothie eller ngt innan träningen, får vänta o se om Rebecka hinner hem så att jag kan gå med henne! :)
Om jag inte hinner blogga mer idag så önskar jag er iallfall en bra fredagskväll allihopa! :)
XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: magdalena

wiiiiiiiii :DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd <333333333333333333333333333333

2010-02-12 @ 18:10:17
URL: http://vad ska bloggen heta?! :D<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback