1 0 F E B R U A R I

Hola amigos! :)

Onsdag, slutade tidigt. GÖTT! :D
Hihi, ahde bara 3 lektioner som vanligt. Svenska, NO&SO. '
Hans är är ju värsta bra, alla hatar ju typ han i våran klass men nej! Han är bra så är dt bara! ;)
Har precis kommit hem från K-hamn, kollade efter present till Magda som ska ha fest på lördag och så kollade jag Alla Hjärtans Dagpresenter! :)

Snart ska jag ut och göra ngt, fint väder ju! Leka i snön kske? :) BUSIGT!
Juste ja! Lovade ju att jag skulle blogga i går kväll men blogg.se strejkade elr ngt så de funkade inte ;O
Men ikväll ska de funka för de har jag bestämt! :)

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: magdalena

wiii! :D<333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback