she's back!

Japp nu är jag tillbaka!
Iallafall så vann vi våran seriematch mot SAIS i onsdags. 5-2 till oss vilket va riktigt gött!
Jag gjorde 2 mål, Felicia 2 & Elin 1 :)

I fredags så var de äntligen helg och nästan direkt efter att jag kom hem stack jag på träning.
Underbart väder och vi som va där var verkligen på topp! Riktigt gött!


Idag har jag kollat på fotboll & varit på bryggan ungefär :)
Härligt väder nu igen så man får passa på att njuta.
Just nu har jag inget speciellt för mig så jag ska faktiskt börja på vårat svenskaprojekt "Boken om mig"
Har inlämning på första kapitlet nu på fredag & på veckorna är jag alltid upptagen så bäst att ta tag i de nu :)

P E A C E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback