morgonbloogg

Godmorgon på er!
Just nu är jag barnvakt, syskonen sitter framför tv:n och kollar på film så jag passar på att blogga lite :)
Tänkte också klicka mig runt på olika klädsidor och leta efter snygga saker att shoppa inför hösten.

Iallafall så spelade vi våran första seriematch igår mot Munkedal. 1-1 blev de men vi förtjänade att vinna tycker jag faktiskt :) Ahja, bara att kämpa & vinna resten matcher nu tjejer så tar vi hem serien! ♥


Btw, lägger ut bilder senare på vad jag vill ha i min garderob till hösten! :)

P E A C E ♥


Kommentarer
Postat av: magdalena olehäll

finns en del på h&m! :)

pussssssss<3

2010-08-16 @ 14:49:22
Postat av: nathalie

mmh! :D

vi måste höstshoppa babe, ska höra när vi ska dit så kan du hänga på :)

pusssssssssssssss <3

2010-08-16 @ 16:22:01
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback