just rain..

Och så regnar de igen då, perfekt idag på sista sommarlovsdagen också! -.-
Sista lediga dagen nu då som sagt, idag måste man ju verkligen njuta och göra grymt roliga saker, haha!
Ska nog spendera min dag med min älskling Magda! Hon får mig alltid att må bra & man har huuur kul som helst!

Ett exempel är när vi skulle baka macarons, HAHAHA :D blev ju inte överdrivet bra kan jag ju säga
men lägger upp bilder på de när min blondinvän har laddat upp dem :)

Nej nu ska jag göra mig iordning & sen får vi se vad som händer!

P E A C E ♥



Hmm, dags att ta nya bilder snart kanske ? :D

Kommentarer
Postat av: magdalena olehäll

massa nya bilder snart, eller? ;)



du får mig alltid att må bra, definerar ordet "vänskap" så jäkla bra. älskar dig!<3

2010-08-24 @ 15:12:34
Postat av: nathalie

japp vi måste ta massa nya bilder! :D <3

you make me feel good honey! älskar dig! <3

2010-08-24 @ 16:19:35
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback