half updo's :)

Hej igen!
Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska fixa middag.
Nu sitter jag och söker på youtube efter snygga men enkla håruppsättningar till imorn & till andra dagar.
Hatar ju att ha tofs
så halvuppsättningar som de kallas gillar jag bättre.
Alltså när man sätter upp en del av håret, drar bak några slingor o.s.v Skitsnygg enligt mig! :)
Så de är vad Magda & jag roar oss med nu. Söker på youtube, kollar igenom och länkar sedan till varann på msn, hihi :)

Nej nu ska jag laga tacos, huuuungriig :)

P E A C E ♥


Kommentarer
Postat av: magdalena olehäll

jag står med på 9/15 av dina inlägg haaha :D:D:D:D JAG ÄR COOL! eller? ;)

man kan ju typ kombinera med massa flätor oxå, half updos in my heart? :) :):):)<33

2010-08-24 @ 18:25:31
Postat av: nathalie

Maybe because i love you. ? :D <3

Half updo's forever in my heart, testadee med fläta i luggen och tillbakadraget, såg rätt bra ut iaf!

Lalala älskar dig! <3 eller ? :D

2010-08-24 @ 18:29:09
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/
Postat av: nathalie

Maybe because i love you. ? :D <3

Half updo's forever in my heart, testadee med fläta i luggen och tillbakadraget, såg rätt bra ut iaf!

Lalala älskar dig! <3 eller ? :D

2010-08-24 @ 18:29:37
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/
Postat av: magdalena olehäll

wooow :D låter tufft? :D

LOVE U!

2010-08-24 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback