Bästa helgen (L)

Måste verkligen skriva om min helg för den har vart bäst!

I lördags var jag i Gbg med fotbollslaget. Vi kollade på ishockey, Frölunda-Rögle
Frölunda vann md 5-4 :D
Grymt kul var det såklart!

Igår gick Rebecka, Marion, Magda, Amanda och jag till idrottshallen för att spela fotboll.
Men det gick verkligen inte.
Först spelade vi i typ 15 minuter, sen började vi gapskratta åt varann. Vi bara låg på golvet och skrattade och skrattade.
Sen försökte vi spela igen men det gick verkligen inte.
Bästa dagen på länge var det tack vare mina underbara vänner!
Ni har alltid funnits här för mig och det är jag glad över, utan er är jag ingenting (L)
Älskar er mest och ni vet vilka ni är <3
Bästa helgen på länge var det (L)

XOXO
/NathalieAndersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback